Meer dan 2.000.000 onderdelen14 dagen retourgarantie
BMW onderdeelnummer nodig? Klik hier

Klantenservice

Onderdeel zoeken

Als u een bepaald onderdeel zoek klikt u op de desgewenste onderverdeling in het menu bv als u een dynamo zoekt klikt u op Motorblok electriciteit dan op het plaatje van de dynamo daarna krijgt u alle mogelijke uitvoeringen welke al ingevoerd zijn in de webshop. Uiteraard hebben we veel meer dan tot nu toe is ingevoerd als u het niet kunt vinden neem dan even contact op met ons.


Bestellen
Via onze website kunt u een artikel bestellen door het te selecteren en in uw winkelwagen te doen. In uw winkelwagen kunt u uw bestelling altijd nog wijzigen door bijvoorbeeld de aantallen te verhogen, te verlagen of te verwijderen. Indien uw bestelling compleet is, kiest u de gewenste betalingsmethode en volgt u daarna via de button "verder met bestellen" in het winkelwagentje de weg naar de betaling. Tevens dient u uw gegevens zoals naam, adres, bezorgadres, telefoonnummer en emailadres aan te geven.

Hulp bij uw bestelling
Mocht u hulp nodig hebben bij het bestellen, neem dan gerust contact met ons op via info@knalpot.nl. U kunt op werkdagen ook telefonisch contact opnemen via 0113-552298

Zoekt u een product dat niet op onze site staat?
Bent u op zoek naar een bepaald artikel en staat dit (nog) niet op onze site, stuur dan een mailtje naar info@knalpot.nl. Wij zullen dan contact opnemen met onze leveranciers en u een offerte sturen per email. Wij zullen in ieder geval onze uiterste best doen om u het gewenste artikel te leveren.

Betaling
Ideal: via iDeal kunt u middels uw internetbankier programma zonder kosten direct online betalen met ING/Postbank, Rabobank, ABNAMRO, SNS of Fortis. Hiervoor gebruikt u uw bankpas en eventuele identificatiemethode - ABN AMRO e.dentifier, Rabobank Random Reader, Postbank TAN, SNS of Fortis. Het voordeel is dat u zeer veilig betaalt en dat de levering snel is doordat wij direct van de bank een terugmelding krijgen dat u heeft betaald.

Overboeking: per email ontvangt u de betaalgegevens om zonder kosten uw betaling te doen.
Contant: u kunt tijdens de bestelprocedure aangeven dat u de bestelling bij ons komt afhalen. Wij brengen u telefonisch of via email op de hoogte zodra uw bestelling klaar ligt. U dient dan contant te betalen.

Beveiligde verbinding bij het betalen
Bij al uw betalingen is de verbinding voorzien van een beveiliging welke door de Rabobank via Verisign wordt geleverd. Alle veiligheid dus bij de betaling van uw bestelling!

Besteld en dan?
Zodra u een bestelling bij ons heeft geplaatst, ontvangt u een email met de ordergegevens, een digitale factuur en uw betalingsgegevens. Wij houden u per email op de hoogte van de status van uw bestelling. Momenten waarop wij u een email sturen zijn zodra uw betaling is ontvangen en zodra uw bestelling is verstuurd. Mocht uw bestelling onverhoopt niet of tijdelijk niet leverbaar zijn dan brengen wij u ook direct op de hoogte.

Verzendkosten
Bij besteding vanaf 50 euro zijn de verzend en verpakkings kosten 7.75 euro.

Bezorging
De zendingen worden tussen de 3 en 5 werkdagen bij u afgeleverd. Zodra uw bestelling is verstuurd, berichten wij u hierover per email. U kunt indien gewenst bij uw bestelling uw werkadres als afleveradres aangeven. De bezorging vindt plaats op maandag t/m zaterdag.
Indien u niet thuis bent, biedt de transporteur de zending aan bij uw buren. U zal hiervan op de hoogte worden gebracht door middel van een briefje in uw brievenbus. Indien uw zending niet afgeleverd kan worden bij u of bij uw buren, wordt de zending de volgende dag nog een keer aangeboden. Mocht u ook deze aanbieding missen dan wordt er opnieuw een briefje bij u achtergelaten met het telefoonnummer van de transporteur zodat u een afspraak kunt maken voor de aflevering.

Levertijd
Kleine pakketten: na ontvangst van de betaling worden de pakketten binnen 3 tot 5 werkdagen geleverd. De bezorging vindt plaats op maandag tot en met zaterdag.
Grote pakketten: Grote pakketten worden op afspraak geleverd. De bezorging vindt plaats op werkdagen.

Niet op voorraad: mocht een artikel onverhoopt niet meer of tijdelijk niet meer leverbaar zijn, dan berichten wij u zo snel mogelijk.

Retourgarantie (14 dagen)
In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft u na het doen van aankopen bij De Knalpot het recht op een bedenkperiode van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden, mits in 100% nieuwstaat. U dient zelf de portokosten voor het retourneren te betalen. Stuur een mailtje naar info@knalpot.nl met in het onderwerp van uw email duidelijk de vermelding van uw ordernummer. Geeft u in dit mailtje aan wat u wenst te retourneren en of u dit wenst te ruilen of te laten crediteren. Wij mailen u dan de retourprocedure. Verzending is altijd voor rekening en risico van de verzender. Tevens dient u het pakket degelijk te verpakken en voldoende te frankeren (onvoldoende gefrankeerde post wordt geweigerd).

Niet goed geld terug garantie (30 dagen)
Mocht een product binnen 30 dagen kapot gaan en wenst u hiervoor geen nieuw product te ontvangen dan kunt u er ook voor kiezen dit product te ruilen voor een willekeurig ander product of te laten crediteren. Stuur een mailtje naar info@knalpot.nl met in het onderwerp van uw email duidelijk de vermelding van uw ordernummer. Geeft u in dit mailtje aan wat u wenst te retourneren en of u dit wenst te ruilen of te laten crediteren. Wij mailen u dan de retourprocedure.

Garantie
De garantietermijn is 1 jaar op nieuwe onderdelen of 3 maanden voor gebruikte onderdelen.

Garantie aanvragen
Uw aanvraag voor garantie kunt u sturen naar info@knalpot.nl. Vermeldt duidelijk uw ordernummer in het onderwerp en geef met een duidelijke klachtomschrijving aan wat er defect is, eventueel voorzien van digitale foto's. Wij mailen u dan de retourprocedure.

Annuleren of wijzigen van uw bestelling
Wanneer u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, dient u een email te sturen naar info@knalpot.nl. Vermeldt duidelijk uw ordernummer om de behandeling van uw email te versnellen.

Hoe werkt de retourprocedure
Retourneren gaat eenvoudig en makkelijk. Verpakt u te allen tijde uw bestelling zeer goed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. De retourprocedure krijgt u na uw aanvraag per email toegestuurd afgestemd op uw wensen en situatie. Mail hiervoor naar info@knalpot.nl

Klachten
Heeft u een klacht over onze service dan kunt u een mail sturen naar info@knalpot.nl. Vermeld in de mail het betreffende ordernummer. U ontvangt binnen enkele werkdagen een reactie op uw klacht.
Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u de directie hiervan op de hoogte brengen door een brief te zenden naar:
De Knalpot
T.a.v. Directie
Haltestraat 55
4411 RE Rilland

Privacyverklaring
De Knalpot gebruikt uw gegevens uitsluitend ten behoeve van het doel waarvoor u ze verstrekt: het zo goed mogelijk verwerken van uw orders en u zo goed mogelijk informeren over de marktontwikkelingen. De Knalpot verspreidt regelmatig een email-nieuwsbrief. Iedereen die geen prijs stelt op deze email-nieuwsbrief kan zich hiervoor afmelden via de site. Wij verstrekken uw persoonlijke gegevens niet aan derden, tenzij met uw uitdrukkelijke toestemming.

Suggesties
Continue zij wij bezig om onze site te optimaliseren. Uiteraard staan wij open voor uw ideeën. Heeft u suggesties of opmerkingen dan kunt u deze mailen naar info@knalpot.nl

Algemene voorwaarden
De algemene voorwaarden kunt u hier downloaden in pdf-formaat.

SCHRIJF JE IN VOOR DE NIEUWSBRIEF